"Ik zoek kracht in de eenvoud."
JFH Interim ziet op 15 september 2015 het levenslicht. Het bureau voor interim projectmanagement is opgericht door Jan Frens Hut, interim manager gespecialiseerd in veranderprocessen. Ik ben een gedreven interim manager met een no-nonsense mentaliteit. Deskundig en betrokken en volgens anderen doe ik dat 'op een prettige manier.' Ik zoek kracht in de eenvoud; de buitenwereld is vaak al complex genoeg. Zeker in de zorgsector, waar reorganisaties als gevolg van de transities actueel zijn.
Van werkvloer tot bestuurstafel
Mijn ervaring in de zorgsector strekt zich uit van de werkvloer tot aan de bestuurstafel. Ik ben opgeleid als bedrijfskundige (HBO Bedrijfskunde 2006) en in 2012 heb ik de Master of science in Business Administration aan de Rijks Universiteit Groningen afgerond. Mijn carrière in de zorg ben ik gestart als B-verpleegkundige (1988) en sociaal psychiatrisch verpleegkundige (1990).
Reorganisaties, implementatietrajecten, crisismanagement
Ik heb zeer brede ervaring opgedaan in lijnmanagement en projectmanagement in de Geestelijke Gezondheidszorg. Mijn ervaring ligt voornamelijk in het doorvoeren van reorganisaties, implementatietrajecten, crisismanagement en bedrijfsvoering. De laatste jaren heb ik veel veranderprocessen binnen een GGZ organisatie begeleid als intern consultant. Veranderprocessen hebben mijn bijzondere aandacht en interesse.